ساعت و تاریخ بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و النصر(۱۱ خرداد ۱۴۰۳)| آبی‌های ریاض فاتح همه چیز ستاره مدنظر پرسپولیس سرباز است!| ملوان خوشحال از قوانین سازمان لیگ ویدیو گل سردار آزمون به میلان در بازی دوستانه ترکیب پرسپولیس مقابل مس رفسنجان| آخرین ترکیب برای قهرمانی؟ کنایه تند نکونام به اوسمار در نشست خبری+ ویدیو| من هم اگر... ساعت و تاریخ بازی استقلال و پیکان| امیدوار به توقف پرسپولیس ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و مس رفسنجان| یک گام تا قهرمانی سرخ‌ها فشار مضاعف مجیدی روی نکونام با انتشار یک استوری! ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان بازی پیکان و استقلال همچنان در دستگردی| تغییری در کار نیست رهبری‌فرد: استقلال و پرسپولیس هر دو لایق قهرمانی هستند حمایت هلدینگ خلیج فارس از نکونام موسوی: از سرخابی‌ها فقط رنگ پیراهنشان باقی مانده واکنش‌ها به تمارض عجیب دروازه‌بان استقلال شاگردان محرم نویدکیا در پی قهرمانی استقلال! دو داور کشتی ایران در المپیک پاریس بازگشت نیستلروی به جزیره پیروزی مقصودلو در شطرنج آزاد قزاقستان
سرخط خبرها

عربستانی‌ها به دنبال شکار قایدی

  • کد خبر: ۱۷۰۷۹۲
  • ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷
عربستانی‌ها به دنبال شکار قایدی
مهدی قایدی از پیشنهاد‌های خارجی خود که از تیم‌های عربی است، رونمایی کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مهدی قایدی دیگر بازیکن استقلال نیست و با اینکه بعد از پایان تورنمنت کافا در اظهاراتی اعلام کرد دوست دارد در استقلال بماند، اما سرنوشتس به تصمیم مسئولان باشگاه شباب الاهلی امارات دوخته شده است.

قایدی که همچنان تاکید به گفتن این جمله دارد که می‌خواهد در استقلال به فوتبال ادامه دهد، درباره اینکه پیشنهایش مربوط به کجا است، گفت: «از باشگاه الاتحاد کلبا پیشنهاد دارم. من همیشه با فرهاد مجیدی ارتباط خوبی دارم و در اکثر مواقع با او مشورت می‌کنم.   ضمن اینکه از چند کشور حوزه خلیج فارس مانند قطر، امارات و عربستان پیشنهاد دارم.»


با توجه به حجم پیشنهاد‌هایی که به مهدی قایدی رسیده و به احتمال زیاد دستمزد قابل توجهی نیز به این بازیکن پیشنهاد می‌شود، مسئولان باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد این بازیکن با مشکل بزرگی مواجه خواهند بود. اگر به واقع باشگاه‌های عربستانی برای قایدی برنامه ریزی کرده باشند، جذب این بازیکن توسط استقلال محال و ناشدنی خواهد بود و بعید است که استقلال با این بنیه مالی قادر به رقابت با باشگاه‌های بزرگ عربستانی باشد.  

باید دید واکنش سران باشگاه استقلال به این پیشنهاد‌ها چیست و حجت کریمی چه طور می‌تواند خواسته نکونام مبنی بر تمدید قرارداد قایدی را عملی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->